Dofinansowania – Certes

Administracja publiczna

Aktualnie nie realizujemy projektów dla administracji publicznej

Cele

Dofinansowywane projekty dla administracji publicznej przygotowujemy i prowadzimy od 2007 roku. Projekty realizujemy w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz Regionalnych Programów Operacyjnych.

W przeciągu ostatnich lat CERTES wraz z Partnerami zrealizował 19 projektów w 16 polskich województwach. Wśród celów wspomnianych projektów znajdują się m.in.:

  • Wdrożenie w urzędach administracji publicznej rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi w obszarach istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej: podatkach i opłatach lokalnych oraz zarządzaniu nieruchomościami
  • Wdrażanie e-usług
  • Wypracowanie rozwiązań ułatwiających zatrudnianie osób niepełnosprawnych w urzędach administracji publicznej oraz przeprowadzenie szkoleń z ich stosowania, w tym przegląd procedur związanych z obsługą klienta pod kątem zapewnienia dostępności i wsparcie urzędów we wdrożeniu wypracowanych wniosków i rekomendacji, a także przeprowadzenie szkoleń dla koordynatorów dostępności
  • Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Projekty realizujemy w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz Regionalnych Programów Operacyjnych.

Zrealizowaliśmy projekty o wartości przekraczającej
150 mln PLN